مجله آسمونی؛ همه آنچیزی که برای دانستن و آموزش نیاز دارید

آسمونی به عنوان روزنامه، نشریه و مجله الکترونیک با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره پلتفرم های های برتر اینترنتی کشور شناخته می شود. آسمونی همواره با بررسی نیاز های جامعه در آسمونی بوده است که بصورت منظم، بخش های مختلف پورتال را تغییر دهد و با اتکا به نویسندگان و نیروهای متخصص خود اطلاعات مورد نیاز کلیه اقشار جامعه را روزانه و به صورت آنلاین فراهم کند.

در حال حاضر، آسمونی به عنوان یکی از پربازدید ترین وبسایت ها در ایران شناخته می شود که در کلیه زمینه های اجتماعی مانند گردشگری، ورزش، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی، پزشکی و سلامت، کسب و کار و… اطلاعات به روز و دسته اول به مخاطبان سطح کشور ارائه می دهد، و توانسته نیاز بسیاری از مخاطبان رو برطرف نماید.

آسمونی بدون هیچ گرایش و تعلق‌خاطر به حزب‌ها و جناح‌های سیاسی، پایبند به قوانین و ارزش‌های نظام حاکم بر کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و از درج و انتشار اخبار و اطلاعات کذب و غیر موثق، شایعه‌پراکنی، توهین و افترا جلوگیری به عمل می‌آورد.

آسمونی بالاتر از همه چیز مانند گستره ای از اطلاعات عمل خواهد کرد و بر فراز تمام جهان خواهد بود.

همچنین آسمونی با شعار “آسمان اهدافت را لمس کن دست یافتنیست” سابقه ی زیادی که در ارائه مشاوره به کسب و کارها، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات کسب و کارها و طراحی وب سایت و سئو دارد توانسته است به صاحبان و مدیران کسب و کارها و افراد حقیقی و حقوقی کمک های شایانی کند و در ارتقا، پیشرفت، توانمندسازی و جذب بازار هدف آنان تاثیرگذار باشد.

ویژگی‌های پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی

مجلات آنلاین، ازنظر محتوا و ظاهر مانند مجلات چاپی هستند، با این تفاوت که نیاز به چاپ، انتشار و توزیع ندارند و با صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها، تنها از طریق گوشی یا سایر وسایل هوشمند قابل‌مطالعه هستند. برخی از فواید این مجلات که سبب تبدیل آن‌ها به پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی شده است عبارت‌اند از:

چندرسانه‌ای

با استفاده از قابلیت چندرسانه‌ای بودن، می‌توان علاوه بر بارگذاری متن و عکس، از سایر روش‌های دیگر تولید محتوا نیز استفاده کرد و سایت را در چشم بیننده جذاب‌تر نشان داد. ویژگی چندرسانه‌ای بودن، یکی از آیتم‌های اصلی است که بین مجلات چاپی و آنلاین تمایز ایجاد می‌کند.

نبود محدودیت

در آسمونی، پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی محدودیتی جهت تعیین صفحات محتواها وجود ندارد. این قابلیت، دست نویسنده را باز گذاشته و می‌تواند با خیال راحت به‌قرار دادن مطالب خود در سایت بپردازد. علاوه بر آن هیچ‌گونه محدودیتی نیز در بازدید از صفحات یا اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود ندارد.

صرفه‌جویی در وقت با موتور جستجو

در این مجلات علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، امکان دسترسی فوری به مطالب مدنظر آن وجود دارد. توسط قابلیت سرچ مطالب از طریق موتور جستجو، کاربر، موضوع موردنظر خود را یافته و به‌سرعت به صفحه مدنظر خود هدایت می‌شود. عده بسیاری از طرفداران سایت این قابلیت را دلیل اصلی پربازدید شدن آن می‌دانند.

گستردگی راه‌های انتشار

یکی دیگر از ویژگی‌های پربیننده‌ترین مجله اینترنتی فارسی، این است که پخش و انتشار آن تنها از طریق یک لینک به تعداد بسیار بالا، یعنی به میلیون‌ها نفر امکان‌پذیر است.

تولید

برخلاف نشریات کاغذی که باید یک تیم در یک مکان حضورداشته و به تعامل و بررسی اطلاعات چاپی مشغول باشند، با گسترش نشریات الکترونیکی، پرسنل یک مجله می‌توانند از طریق ایمیل یا پنل وب سایت، اطلاعات و تصاویر لازم را جمع‌آوری و به مدیریت یک فرد برای تولید نشریه الکترونیکی تحویل دهند. در این حالت هزینه‌های اجاره مکان، رفت‌وآمد و سایر موارد مربوط به مجله کاهش پیدا می‌کند.